Wednesday, February 25, 2009

taqwa....


taqq!!!
lasweek salah seorang dari bestfriends aku telah fly blk ke oz untuk start sem baru setelah 3bulan bercuti d tanah air terchinta..semua geng-geng aku anta yer kat airport kecuali aku sorg jer coz lasweek aku bz sangat ngan test yang berderet-deret..huhuhu..sedih gak arr coz aku da janji nak anta dia kat airport n lepak same-same kt Roots b4 yer blk..khamis malam aritu aku try call yer nk wish gudbye n sorry but yer tak angkat, aku ingat yer marah kt aku.. ptg tadi time aku dapat miscall dari no stat 6142...aku trus terbangun dari tdo coz aku tahu tu call dr taqq..5minit lepas tu yer tepon aku blik..agak lame gak arr yer call aku td ptg,,sempat gak tu nasihat kn aku soh study btoi2 n jangan layan sangat orang-orang yang xberkenaan..heee..almaklum lah si taqwa nie salah seorg bestfriends yang masih study n setia mendengar problem-problem aku dari dulu lagi..neway thanx taqq for the call n thanx coz xmarah kat aku!!!heee..aku doakan ko success kt saner..

No comments:

Post a Comment