Wednesday, February 25, 2009

sape cakap barang bundle sampahh!!!!

aku menyirap giler!!!argggggh, der ke patut aku cakap nak stat buat business bundle kt seseorang ni...korg tahu ape yer cakap kat aku "ko nie nape nak jual bju-bju bundle nie, aku kalau pakai brg-brg bundle nie mest x slese giler, gatal-gatal semua siap" aku da lame jd follower bundle nie, bley dikatakan dalam 70% brg-brg aku datang nyer dari bundle tapi xder pun yang buat badan aku gatal if pakai...ko kalau setakat pakai barang-barang brnded tapi semua dari duit pompuan ko xyahhhh arr matt!!!semua barang-barang aku lagi rare arrr dari brg ko walaupun aku pkai barng bundle jerkkkk laaa..

3 comments:

  1. hey~u~u~saba~tenang k~bia la ape owg nk kate~jgn amek peduli sgt dgn mereka2 ok!

    ReplyDelete
  2. aku setuju ngan kau ejatt.. aku pon layan brg bundle gak.. bley kate kan seluruh bundle kt jb aku dh pegi.. pe masalah nye brg bundle?? bli, blik cuci ngan air panas, settle.. org gle jek ckp brg bundle sampah!!

    ReplyDelete
  3. ko lempang kan aje org tuh. pg mampos kate kat die. haha!

    ReplyDelete