Thursday, February 5, 2009

superBESTfriends!!


oh cinta yang hadir,
cinta yang suci.

namun ku salah erti
lalu ia pergi..
ku lihat kau berlari, mengejar mimpi..
namun ku masih disini..
terdampar sepi...

bla bla..


teringat saat-saat aku dan rakan-rakanku menyanyikan lagu ni sama-sama time ktorg lepak kt umah eg.one of my superbesfrend...kehidupan ku kt jb bnyk dihabiskan dengan teman- teman rapat ku yang mane akan ku temui setiap malam di rumah eg..setiap malam lepas jer aku blk dr dinner ngan family aku, aku dan rakan-rakan ku akn berkumpol kt umah eg..tepat jam 11 mlm, bilik eg da di penuhi..dimulai dgn gemok, jul, yan, afiq, lalat, an, muna dan aku akn sampai ke rumah eg..ktorg akn duduk kt dlm bilik smbl beborak-borak, tengok dvd dan kongsi masalah yang ade antare kami..kami akn berborak tentang bola, fesyen, cinta dan pape jer yang nk terkeluar dr mulot nie..hahaha..seperti biase gemok akn sibuk mengajak ktorg tok bermain kad manakala eg pula akn memetik gitar nye smbl menyanyi kn lagu termasuk la lagu yang kat ats tu..lagu yang kt atas tu adlh lagu ciptaan eg yang masih blum direcord kn..aku pun xtau biler eg nk record lagu nie..da lamer sgt tu bro simpan lagu nie..demo kasi siap r..hahaha.. sebenarnya aku rindu kt korg semua!!thanx coz korg la btol-btol sahabat sejati aku!!korg sentiase ade time aku susah n senang, and korg la yg sntiase support aku tok ctnue n habiskn aku nyer studies n korg xmcm sumone yang aku anggap kawan baik aku selame nie tp rupe-rupenye hanye perlu kn aku time ye susah je!!aku bersyukur sgt dapat kawan-kawan seperti korg semua..xsabar nk lepak ngan korg..nex week aku blk jb k!!

4 comments:

  1. oit...!!
    Mcm kat DANGA BAY jew....
    takde tmpt len ker..... huhuhuhu
    =>

    ReplyDelete
  2. haha..tau xpe!!
    nie 1st n the last time
    aku amek gmbr kt sne..hee

    ReplyDelete
  3. u~luckiest guy!

    ade superBESTfwens~

    ssh nk cr kwn yg btol2 baik skrg nih kn~

    yg ade pn hampeh~amek kesempatan n drama lebey~

    huh~

    ReplyDelete