Tuesday, February 10, 2009

from segamat to t.c...


me wit myroomate EDDYAP




gangter kg dusun
hahaha,,pada hari ahad yang lepas aku bersama-sama ngan housemate aku dan budak-budak umah icfa telah berjalan ke kuantan..sori to acap n ejam coz xdpt join ktorg g kuantan..lenkli blk arr kg ag!!padan muke korg kene tinggal,,hehehe...pe yang buat aku happy sgt coz selalu nye if ktorg rancang nk g mane-mane mesti tak jadi jerk..huhuhu..neway thanx to apong coz kjut kn ktorg wlpun ktorg semua bangun 2jam selepas itu n thanx to eddy gak coz layankan kepale aku n apong xnk blk mggu lpas n tunaikn janji ko nak bwak aku jalan-jalan..THANX ALOT DUDE!!ktorg gerak dr segamat tepat kol 3ptg..ktorg gerak 2 kete tp time gerak dr segamat ktorg gerak asing-asing coz lagi satu kete tu lambat sket..hee..pejalanan dr segamat ke kuantan memakan masa selama 2jam stgh, sepanjang pejalanan aku n apong yang plg bising coz aku n apong je yang suke beborak nie almaklum lah xpenah lalu jalan muazzam nie ngan rumah-rumah masyarakat orang asli ditepi-tepi jalan sangat mengasyik ..heee..tepat jam 5.20 ktorg sampai kt bandar kuantan..sampai kt kuantan ktorg trus cri signbord nk ke t.chempedak coz msg-msg da x sabar-sabar nk mandi..hahaha..otw ke t.c ktorg berhenti kt satu petrol pam coz nk tgu lagi satu kete..ktorg sampai kt t.c tepat kol 6ptg..tanpe melengah kn masa aku pun terus salin boardshort dan trus bermain ngan ombak..ktorg beruntung coz time ktorg sampai ombak besar n dapat tengok mamat-mamat suffer bermain dengan ombak..time aku sampai de 3org tgh men bodyboard n sorg ngah men surfboard(klo xsilap aku bdak nie yang menang surf comp kt cherating n desaru aritu name yer mamat)..aku ngan bdak-bdak nie pun pe lagi mcm xpnah jumpe laut da ktorg mandi sakan..org sibuk surf aku pun sibuk gak tp just bodysurf jer..hahaha..lepas je mandi ktorg siap-siap n trus g cari kedai makan coz msg-msg da lapar giler..ktorg semua g makan kt tanjung lumpur.coz de membe ckp kt situ ikan bakar ye sedap..ktorg nye da lapar, makan sampai kene sratus lbih tu..hahaha..pas jer mkn ktorg g psg2 kt bandar kuantan, puas gler bgambar pas makan tu..hahaha..ktorg gerak blk segamat dlm kol 12lbh n sampai kt segamat blk dekat-dekat kol 3am..pape pun aku nak say thanx kt korg semua coz trip kte kali nie mmg btoi-btoi njoy, n make sure t kte peg tmpt lain k!!!

3 comments:

  1. uit. jaoh btol berjalan. haha.

    ReplyDelete
  2. wahh~~u nih~~kuat jln jgk yep~~aha

    smpai ke t.c~~

    huhuhu~~

    besh2~~~

    ReplyDelete
  3. ejatto! woh... g jenjalan ngan incik apong sy ye.. jeles2..ek'eh.. ifa ngan amin pn ade? atok apai tade ke?

    ReplyDelete