Wednesday, February 11, 2009

im so sorry..

kehidupan kter seperti roda, kejap kter kat bawah dan kejap kter kat atas..kte xkan sentiaase berada diatas atau di bawah..xsemua yang kte nak dan rancang akn kter dapat di dalam dunia nie..ape yang kter pnah buat kt org akn kter rase atau lalui suatu hari nanti..ini la yg dinamakan kharma..yang membezakn nyer ialah cepat atau lambat jer pusingan tu tok kite lalui..dalam kehidupan aku, aku da merasa dan lalui pe yang dilalui oleh mereka-mereka yang penah aku sakiti suatu mase dulu walaupun x semua n dengan cara yang berbeza..ini yang membuat kan aku percaya pada kewujudan kharma yang selame nie aku x percaya..kerana bagi aku kharma ni hanyalah suatu perkataan dalm lirik lagu sahaja..tapi bile aku pikir-pikir blk time aku down dulu, baru aku sedar yang aku pnah menyakiti hati dan perasaan sumone same ngan pe yang aku kene time tu..time tu baru aku dapat rase ape yang sumone tu rase time aku menyakiti dia.. kesakitan yang teramat sgt!!kepade si dia aku memohon maaf sgt-sgt, x terlintas pun dihati aku tok membalas demdam atau mempermainkan ko..aku harap ko dapat maafkan aku satu hari nanti..im so sorryyyyy

4 comments:

  1. Mcm Amir Raja Lawak 3 plak tajuk blog ko ni....
    I'M SORRY.....!!!! huhhuh =))

    ReplyDelete
  2. im okay..hee
    ttber je tringat sumting
    tu yang post mcm nie..hee

    ReplyDelete