Monday, July 27, 2009

setelah sekian lama...

setelah sekian lama aku xkuar berjalan-jalan bersama buah hati aku, akhirnya hari ini dapat gak aku membawa dia berjalan walaupun ktorg just pergi melaka je...aku egt nak bawa g jb but cam xsempat jerk..kdle nie..ktorg gerak dari segamat pukol 11.20 walaupun pada awal perancangan nak bertolak pukol 10pg tp disebabkn aku telajak tdo tu yang bertolak kol 11.20 tu..dari segamat aku follow kereta ratu tok pergi ke merlimau kerana buah hati aku nie nak tempah bju raya kt sane..kat merlimau aku dapat gak arr menyelam kt satu bundle nie yang konon nye bundle gred A( padahal mcm xde gred jer)hahaha..aku just dapat 2helai jerk bju dr bundle gred A nie..huhuhu..pastu aku ngan buah hati aku nie trus bergerak ke bandar melaka..walaupun sebenarnya aku xtahu jalan nk kesana..tp syukur alhamdullilah aku xsesat..heee..mcm biasa arr klaw trun bandar melaka xde tmpt lain nk pegi, mest singgah kt mp ngan dataran pahlawan..ingat nak tgk movie, tp xjd coz gf aku nk g jln-jln kat jonkers walk coz dari sem lpas ag nak g stu tp asik salah time jer..time jln-jln kt jonker walk tu aku da set kt pale otak aku nak cari sunglasses oldskoll tok menambahkan lagi koleksi aku..almaklumlah skrg nie aku mempunyai hobi baru iaitu mengumpul kaca mata-kacamata yang classic,vintage,oldskool lagi style..jalan punye jalan aku de jumpe satu sunglasses kt kedai jual brg2 lame..agak mahal gak uncle kodai nie main harge tp disebabkn aku da set nk mnambah koleksi aku, aku beli jugak dengan diskaun rm5 sahaja..uhuhu...

No comments:

Post a Comment