Saturday, July 4, 2009

3months.....

uissshhh..diam tak diam da dekat 3bln da aku x update n post pape kt blog aku nie..hmmm, aku pun xtahu sbenarnye nape arini aku bley nk post sumting kt blog aku nie..myb sbb aku xbley tdo..skrg nie aku agak ssh hndak tdo da dkt subuh t baru la aku bley tdo..nex monday da stat sem baru da, jgn aku trus xbley tdo ag sdh laa..de yg memanjang x g class nie kang!!!hahaha..nek sem bru nie mrupakan sem last tok aku sebelum aku praktikal..so aku mest bsedia n rajin tok g klas coz aku xnak da dok kt sgmt ne lagi tok satu sem lagi..kepada kawan-kawan seperjuangan selamat menaiki sem baru!!hahaha...cam skema arr plak..xsabar nk jumpe korg semua n bergosip..almaklumlah cuti lame so mesti arr bnyk hot stories kn..heeee


p/s
:sem dec08-apr09 merupakan sem yg xkan aku lupekan..mcm2 kenangan dan peristiwa aku lalui, de pahit n manis nye..semuanye akn kekal dlm memori aku..kepada hafiz,fara,yda,omel,hunny,peyuh,norli,ain n asiah thnx alot!!!korg mmg best..dis sem kte bjln2 lagi k..new destination!!!hahahaha
l

No comments:

Post a Comment