Tuesday, March 17, 2009

menyelammmm..

last friday, lepas je smyg jumaat n lepas g lunch ngan ayah aku, aku trus amek kunci kereta n kuar..destinasi aku ptg tu just nak g seberape bnyk bundle yang boleh tok menyelam mencari barang-barang yang boleh aku bawak blk segamat n publish kt blogshop aku coz aku just ade satu hari jek tok cari brg nie semua..sampai kol 12 mlm gak bru aku blk umah..puas gak aku menyelam aritu, aku dapat sambar 5helai thsirt,4helai kemeja,2helai jeans dan yang plg best nyer aku dapat satu tshirt fcuk..tp tshirt nie tok koleksi kt dalam almari aku je bkn tok dijual..hahaha..erm, if everything ok, myb aku akn menambah quantity brg tok diupload d blogshop aku dalam mse terdekat nie..ngah kumpol modal niee!!!hahaha..so korg bley arr singah2 kt blogshop aku nie kt http://bongersbundle.blogspot.com

No comments:

Post a Comment